Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Ohanyan Tigran (1986- )
(1)
Pałka Wojciech
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prywatne firmy wojskowe
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Wojna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. przy rozdz. w jęz. ang.
R. I Polska polityka wschodnia po wyborach 2015 roku - zmiana czy kontynuacja? ; R. II Polska polityka wschodnia względem Rosji - wczoraj i dziś ; R. III Przedwojenna interpretacja proteizmu jako racji stanu autorstwa Włodzimierza Bączkowskiego jako propozycja nowego paradygmatu polskiej polityki zagranicznej ; Polska polityka wschodnia wobec Mołdawii po 2015 roku - zerwanie czy kontynuacja? ; R. V Polska polityka wschodnia wobec Gruzji oraz perspektywy dalszej współpracy ; R. VI Polska polityka wschodnia wobec Białorusi w kontekście politycznych zmian w Polsce ; R. VII Polityka wschodnia Rzeczypospolitej Polskiej wobec Armenii przed i po 2015 roku ; Informacje p Autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104643 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitalizm, nowe wojny i prywatne firmy / Wojciech Pałka. - Warszawa : Wydawnictwa Drugie, 2019. - 221, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 215-220.
I. Prywatna firma na wojnie ; II. Funkcja konfliktu ; III. Państwo w stosunkach międzynarodowych ; IV. Cele polityczne państw ; V. Prywatyzacja ; VI. Paradygmat użycia siły militarnej ; VII. Operacje połączone ; VIII. Kapitalizm, militaryzacja i imperializm ; IX. Systemy wojenne ; X. Model użycia prywatnych firm ; XI. Skutki wykorzystania prywatnych firm ; XII. Warunki efektywnego użycia prywatnych firm ; XIII. Perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 231-243.
R. I. MARKA - ISTOTA I TREŚĆ POJĘCIA WE WSPÓŁCZESNYM MARKETINGU: 1. Natura i definicja marki ; 2. Wartość i kapitał marki ; 3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki ; 4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki ; R. II. FUNKCJE I ZNACZENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W PROMOCJI MARKI: 1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej ; 2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; 3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej ; 4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki ; 5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki ; R. III. INTERNETOWE NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Internet jako platforma komunikacji marketingowej ; 2. Narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie ; 3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w Internecie ; R. IV. SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NOWOCZESNY KANAŁ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych ; 2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej ; 3. Użytkownicy serwisów społecznościowych ; 4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym ; 5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych ; R. V. METODYKA BADAŃ NAD DZIAŁANIAMI MARKETINGOWYMI PROWADZONYMI W PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: 1. Cel i przedmiot badania ; 2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń ; 3. Charakterystyka grupy badawczej ; R. VI. OCENA ZNACZENIA SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ MARKI W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH: 1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych ; 2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów ; 3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych ; 4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw ; 5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106918 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej